FAQ Magnet

Vilka är vi på Paloma?

Vi är det Hedemora-stationerade företaget som brinner för att utveckla och förfina våra tre webbaserade verktyg, Magnet och Paloma. Du kan använda dem var och en för sig, eller tillsammans. Verktygen ska underlätta för dig i din vardag, spara tid och sänka dina kostnader. Dessutom kan de öka din försäljning, fördjupa dina kundrelationer och ge fler kunder.

Vad är Magnet?

Magnet är vårt verktyg för event, kurs- och gästanmälningar och biljettförsäljning. Det passar i alla sammanhang där du bjuder in kunder och behöver ta emot gästanmälningar. Det är fyllt med enkla och smarta funktioner som hjälper dig att skapa snygga och säljande eventsidor, med minimal tidsåtgång. Dessutom passar det utmärkt oavsett om du arrangerar större eller mindre evenemang.

Till vem vänder sig Magnet?

Vi vänder oss till både stora, små och medelstora företag och även till privatpersoner, förbund, klubbarrangörer och idrottsföreningar. Egentligen till alla som vill använda ett smart och effektivt verktyg för att underlätta och förenkla arrangemang och administration av event av olika slag, biljetthantering och gästanmälningar.

Hur jobbar Paloma och Magnet med säkerhet?

Vi jobbar kontinuerligt med säkerhet, och uppdaterar löpande vår åtgärdsplan för att minimera riskerna av eventuella cyberattacker. Vi lämnar aldrig ut dina uppgifter till tredje part utan ditt samtycke, utom när lagen kräver det.

Få vårt nyhetsbrev

Få våra smarta tips och öka din kunskap om nyhetsbrev, enkäter och evenemang via vårt nyhetsbrev. Nyhetsbrevet utkommer med ca 10 nummer om året och vi lämnar naturligtvis inte ut din adress till någon och skickar inget annat än nyhetsbrev från oss till dig. Genom att prenumerera samtycker du till att vi använder din e-postadress till att skicka våra kunskapsbrev till dig. Mycket nöje!

Lämna följande fält tomt