Vi behöver träffas

Med mer och mer skärmtid är behovet att träffas på riktigt större än någonsin. När människor möts på riktigt uppstår något större än oss själva. Något som bidrar till oss alla.

Vi vill underlätta betydelsefulla möten mellan många människor med vår produkt: Magnet. På så sätt skapa en klokare och fredligare värld. Magnet är innovativt, snyggt och lätt att använda.

Vi vill bli en global aktör där vår roll är att designa, utveckla och sälja våra egna produkter ifrån vår hemstad Hedemora.

 

Vad kan jag använda Magnet till?

  • Event
  • Ta emot gästanmälningar digitalt
  • Kurser
  • Seminarier
  • Kundträffar
  • Nätverksträffar
  • Sportevenemang
  • Föreläsningar
  • Konferenser
  • Anmälningssidor och biljettförsäljning
  • Sponsorträffar
  • Utbildningar

 

Några siffror som vi är stolta över …

  • Vi har över 1400 betalande kunder (Och flera tusen använder våra kostnadsfria licenser)
  • Vår Net Promotor Score (NPS) är 60, vilket betraktas som extremt bra (mars 2018)
  • Kundnöjdheten på vår support ligger på 97 procent
  • Vi är 14 anställda …
  • … och 100 procent av dem rekommenderar Paloma som arbetsplats
  • Vi lanserade första versionen redan 2002
  • Vi har Triple-A rating (endast 3 procent av alla bolag har det)

 

 

Vad kan vi erbjuda dig?

Paloma har utvecklat två produkter, Postman för nyhetsbrev och e-postmarknadsföring och Magnet. Du kan använda produkterna var och en för sig, eller tillsammans. Vi stoppar in det dyrbaraste vi har i våra produkter och vår service: Vår passion och vilja till hög kvalité. De flesta av våra kunder är små och medelstora företag. Offentlig sektor gillar oss också. I Hedemora i Dalarna tar vi på ägarledda Paloma hand om våra kunder, sida vid sida med gänget som programmerar, designar och vidareutvecklar. Tillsammans med vårt bästa team - våra kunder - förfinar vi löpande våra produkter. Du kanske frågar dig vad du vinner på det? Jo! Du får helt enkelt produkter som vi har full kontroll över - från ax till limpa - med en supportgrupp som sitter nära utvecklingsgänget. Och vi frågar och lyssnar på våra kunder!

SKAPA DITT EVENT NU!

Få våra smarta tips och öka din kunskap om nyhetsbrev, enkäter och evenemang via vårt nyhetsbrev. Nyhetsbrevet utkommer med ca 10 nummer om året och vi lämnar naturligtvis inte ut din adress till någon och skickar inget annat än nyhetsbrev från oss till dig. Genom att prenumerera samtycker du till att vi använder din e-postadress till att skicka våra kunskapsbrev till dig. Mycket nöje!

Lämna följande fält tomt
LÄS MER

Inbjudan, planering & hantering av event

Planera & hantera event online

Du har hittat det. Det ultimata verktyget för inbjudan, planering och hantering av event. Magnet assisterar dig med struktur och smarta funktioner, samtidigt som det är enkelt att använda. Hantera alla delar och faser kring ditt event genom att logga in i Magnet online.

För alla former av event

Dra nytta av systemet för att planera, marknadsföra och hantera event oavsett om du är professionell eventplanerare, planerar företagsevent emellanåt eller står i färd att anordna ett gratisevenemang.

Behöver du skicka ut inbjudningar och ordna ett anmälningssystem till ett kostnadsfritt event är det gratis att använda vår tjänst. Vill du sälja biljetter hittar du ett flexibelt system för biljettförsäljningi Magnet, och en rad betalningslösningar att ansluta till.

Komplett eventhantering

För din eventhantering inklusive marknadsföring har du en stabil uppbackning av smarta funktioner. Vilket är tidsbesparande när du strävar efter att få så många deltagare som möjligt till evenemanget.

Hantera allt från att skriva ut namnbrickor till att kommunicera ut viktiga uppdateringar via SMS och checka in gästerna vid ankomst. Allt med hjälp av samma mjukvara.

När evenemanget är över har du tillgång till relevant data, som statistik. Och dessutom möjligheten att enkelt genomföra en uppföljning av deltagarnas upplevelse.

Olika typer av biljetter

Erbjud Early-Bird-biljetter, rabatter och rabattkoder för en eller flera biljetter. Tidsinställ biljetter och lägg till produkter till paketerbjudanden som entré plus T-shirt. Du kan också erbjuda väntelista om det blir slutsålt.

App för incheckning till event

Genom att använda appen för incheckning vid ingången till ditt event får du koll på vilka och hur många deltagare som är på plats.

Välj betalningslösning

Välj vilka betalningsalternativ du vill erbjuda vid varje event, och ställ in primär betalningsmetod om du föredrar ett alternativ.

Visa och Mastercard, Swish, Payex, Payson, Billogram, Egen fakturering.

Olika momssatser

Administrationsgränsnitt för försäljning, intäkter varav moms, kvitton, rapporter.

Sprid, marknadsför och sälj fler biljetter

Create your own event page with individual event URL, retrieve automatic map, add videos or pictures, embed on website.

Send invites, share on social media, send SMS.

Följ upp försäljning och ordrar

Finns biljetter kvar för försäljning? Titta närmare på ordrar, antal deltagare och vilka som checkat in.

Tracking

Facebook pixel och LinkedIN.

Dags att skapa ett event?

Passa på att prova Magnet; registrera dig utan kostnad och börja utforska. När du skapat ett konto får du tillgång till vårt hjälpcenter med vanliga frågor och svar, vägledning och tips. Vill du sälja biljetter och funderar på vad det kan kosta? Här ser du våra priser för dig som tar betalt av deltagarna. Kika också gärna på vad våra kunder har att säga om verktyget.

Knapp: Skapa event

Från hjärtat av event & digital marknadsföring – blogg & nyhetsbrev

Få koll och håll dig uppdaterad inom event och digital marknadsföring. Ta del av bra tips, checklistor och relevant läsning på vår bloggoch via vårt nyhetsbrev (registrera dig här på sidan). Är det något speciellt du skulle vilja att vi tar upp; tveka inte att höra av dig med ditt önskemål.

Varmt välkommen till Magnet!